keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Alkuviikon kuulumiset

                                                            Maanantai:
Olin koulussa ihan normaalisti,klo 9-14. Neljältä lähdin tallille. Tallilla harjasin Saaran kanssa Berryä. Suitsin Berryn ja autoin Saaran selkään. Katsoin sen tunnin ja kävin moikkaamassa Ricoa,joka meni vasta viimeiselle tunnille. 

                                                               Tiistai:
Olin vain liikkatunneilla,joiden jälkeen olin ruokala-TeTissä. Pääsin yhdeltä,jonka jälkeen olin koneella. Orkesteri oli puoli viisi. 




Sitten vielä pari kuvaa Ricosta tiistaina. (c) Laura

Keskiviikko:
Tänäänkin olin ruokala-TeTissä. Pääsin 15 vaille yksi. Kotona poistelin koneelta kuvia,jotka
olin puhelimestani tiistaina ladannut. Niitä oli 967 kuvaa ja poistin n.600 kuvaa,mutta niistä
oli jotenkin tullut normaali kuva sekä pieni kuva.
Tämän jälkeen menin ratsastamaan kepparillani Shiningilla ja sitten leikkimään Tessun kanssa.

Sain eilen ladattua Whatsappin,kun poistelin kaikkea ja vähän mitä sattuu puhelimestani.
Yhteystiedot ja osa viesteistä hus pois ja vähän muutakin,kuten kaiikki kuvat...


Näyttää ihan pennulta :3

Täältä minä tulen!


Loppuverkka menossa.

En saanut kunnon hyppykuvia,kun oli koko ajan menossa.

Meidän piha



"Et sä vois jäädä viel hetkeks?"

Hypytin rataa ja pituusestettä+loppuverkkana kolmoissarja.

Huomenna on jälleen tunti! Menen varmaan Ricolla,kun kukaan muu ei varmaan halua sitä :)
Meillä on ensi jaksossa torstain kolmeen koulua,jos pidetään tunnit yhteen,niin 15 vaille kolmeen.
Tulee "pieni" kiire,kun viimeistään puolelta pitäis olla tallilla..........

-SINI-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti