keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Joulukalenteri luukku 9: 30 faktaa Ricosta

Eli tähän luukkuun tulee 30 faktaa Ricosta.

1.Rico on ensimmäinen hoitoponini
2.Se osaa hymyillä käskystä ja ilman
3.Rico on syntynyt vuonna 2000 ja on 15-vuotias
4.Ricon ravi on kamala,jos siinä ei osaa istua

5.Olen hoitanut Ricoa yli kolme vuotta
6.Rico on syntynyt huhtikuun 21.päivä
7.Ricolla on 4 hoitajaa
8.Ricolla on vain estesatula,ja se on ärsyttävää
9.Ricon karsinanaapureita ovat Tivano ja Liska
10.Rico on todella kiltti ja helppo käsitellä,sekä se on seurallinen
11.Mutta se on hiukan säikky ja varautunut uusien ihmisten kanssa

 12.Olen ollut Ricolla 3 kertaa estekisoissa ja oon menny ristikkoluokan
13.Joka kerta on tullu puhdas rata
14.Oon tippunu ekois estekisois 2x
15.Ricon rotu on Saksalainen ratsuponi
16.Ricon emä on Peggy
17.Isä Molenhorn"s Pasja


18.Ricon kasvattaja on Christian Fatke,Saksassa
19.Rico on tuotu Saksasta Suomeen 2009
20.Hubsille se tuli 2012
21.Ricon koulutustaso on HeA re 90cm
22.Rico pelkää pesaria eikä mene sinne kuin peruuttamalla tai jos on leipää
23.Ricon emänisä on arabi,joka näkyy myös Ricossa itsessään
24.Ricossa on shettistä,Welsh Part Brediä,arabialaista ja englantilaista täysiveristä


25.oon ollu ricolla yksissä koulukisoissa ja mätsäreissä
26.Rico kyttää välillä erikoisesteitä
27.Olen mennyt Ricolla 57 kertaa
28.Rico osaa temppuja,kuten kumartaa ja nostaa huulta


29.Vaikka karsinan oven jättää auki,Rico ei uskalla tulla kokonaan ulos
30.Rico ei tee mitään jos siltä ei vaadi



-sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti