lauantai 13. joulukuuta 2014

Luukku 12: Kuulumiset

Moi kaikki! Olen ollut niin kiireinen,että blogiin kirjoittelu on jäänyt,joten jotkut luukuista ovat myöhässä.
Olen saanut uuden puhelimen, Samsung galaxy s4 minin. Ricoa olen käynyt hoitelemassa vain kerran tällä viikolla,sekä tallilla olen käynyt yhteensä 4 kertaa. Perjantaina en saanut mennä,sillä olin ollut Katrin synttäreillä.Torstaina hoidin Ricon normaalisti,sekä syotin Berrylle jotain ainetta,jonka nimeä en muista.Berry ei olisi millään halunnut syödä sitä. Tiistaina menin tunnillani Darlalla,josta tarkemmin on kerrottu täällä.
Viime sunnuntaina Riina ja Hannele olivat meillä.Kävimme kepsujen kanssa maastossa ja muuta mukavaa.
Huomenna suuntaamme Imatralle keppihevoskisoihin,minä,Riina ja Hannele. Osallistumme 40-50cm luokkaan,minä Fifillä,josta en ole vielä kertonutkaan! Fifi eli Fiona on uusi keppihevoseni.


Olen mennyt nyt todella paljon pienillä poneilla (Fiona,Berry,Darla) Joten olisi kiva vaihteeksi mennä vaikka Ricolla.
Jossain vaiheessa menen ratsastamaan Kekellä.

-sini-

2 kommenttia:

  1. Samsung Galaxy s4 mini on kyllä hyvä puhelin! :p

    http://emmaablogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu!

    http://lamocajajohanna.blogspot.fi/2014/12/76-lamocan-kirje-joulupukille.html

    VastaaPoista