maanantai 15. syyskuuta 2014

Kipeänä.........

Oon nyt kipee,ja se on ärsyttävää........Kurkku kipee ja nuha,mutta sitten kuulumisiin! Eilen olin kotona sisällä melkein koko päivän,lukuunottamatta sitä,kun leikin Tessun kanssa ulkona.

Tessu oppii todella nopeasti! Napsautan sormia siihen suuntaan mihin haluan sen menevän ja jos sitä on opeteltu,se menee sieltä ja tulee esteen itse,laukkaa seuraavalle esteelle itse,tarvitsee vai sanoa:
"Mene,mene!" Ja se hyppää sillä linjalla olevan toisenkin esteen. Tein aidan viereen sarjan ja sanoin:
"Mene!" Ja se hyppäsi sen itse! Todella oppivainen koira <3

Joku vanha kuva kesältä.

Olen lukenut jo kaikki nämä kirjat,jotka viime maanantaina ostin.Eilen luin Glegge Hallin vainotut ratsut ja Menneisyyden kai'un.

Lauantaina olin kotona,mutta iltapäivällä kävin tallilla hoitajakokouksessa.Jatkoin tietenkin Ricolla.


B&L

J

D

Shetut olivat tarhassa ja kuvasin niitä.

Nyt kerron hiukan suunnitelmia tulevalle viikolle:
Ti:Menen kouluun,jos olen parantunut,ja iltapäivällä menen Lauran kanssa katsomaan Lauran liikutushevosta.
Ke:Koulu,ja viulutunti,eipä muuta siihen päivään mahdukkaan......
To:Ratsastustunti! Hyppäämme tai menemme maastoon.Haluaisin jonkun shetiksen.
Pe:Ricon hoitopäivä(?) En tiedä menemmekö mökille viikonlopuksi.

-SINI-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti