lauantai 20. joulukuuta 2014

Luukku 16: Tiistain tunti

Joukukalenterin luukut tulevat vähän myöhässä,kun en ole ehtinyt kirjoittelemaan! 
Nyt postaus tiistain tunnista,jonka menin,yllätys yllätys,Tivanolla.

Minulle oli laitettu listaan Tivano,mutta sain vaihdettua Lanttiin. Olin innoissani menossa sillä tunnille,koska hypättäisiin. Kun olin nousemassa Lantin selkään,Anne kysyi,olisiko minun helpompi hypätä Tivanolla,koska Lantti on......No,aika pieni. Joten menin sitten Tivanolla.

Alkukäynnit ja verkat,joiden jälkeen välikäynnit.

Tultiin pari kertaa tämä tehtävä: Puomi,samalla linjalla kavaletti(kuvassa) jonka jälkeen laukassa.....


Kettulankku.

Tivano nosti yllättävän hyvin,kerran pienen pukin kautta.

Kunnon lisättyä ravia.........

Sitten nostettiin kettulankku.
Tultiin tuota tehtävää molempiin suuntiin.

Isommille poneille nostettiin esteitä. Tivano tuli ravissa hyvin ja hyppäsi mallikkaasti.

Kettulankkukin ylittyi hyvin,vaikka en päässyt näillä isommilla esteillä aluksi hyppyihin mukaan........

Tultiin rata uudestaan.

Koska en päässyt hyppyihin mukaan,Tivano oli menossa väärään suuntaan,jonka jälkeen olin itse menossa väärään suuntaan,ja sitten kävi näin.

En olisi tippunut,jos Tivano ei olisi jatkanut ravissa :D



Toiseen suuntaan tultiin rata vielä kerran toiseen suuntaan ja se meni todella hyvin!

Tivano ei ollut juurikaan laiska,mutta laukka ei pariin kertaan meinannut nousta.

-SINI-

1 kommentti: